HIPP HURRA FÖR HÄR KOMMER 8B:ARNA


Vilka vann body&brain om inte vi?!
8B ska de vara, vi är oslagbara!

8B ÄR BÄST! `v´

Dagen blev bäst! På morgonen fick vi "brain" frågor, sedan blev det förberedelser till vårat uppträdande. När vi var klara med förberedelserna var det dags. Vi var väldigt nervösa innan, men det gick över sedan. Vårat uppträdande gick jätte bra men det kändes jättekort! Efter uppträdandena hade vi lunch, sen massa smågrenar. Efter de små grenarna blev det dags för Helvetestafetten, Moa banga ur att simma med madrass så jag fick ställa upp och göra de istället. Jag såg inte vad de andra gjorde, för jag och de andra som skulle "bada" var tvugna att vänta där tills de andra tävlande kom dit. Tävlingen satte igång och straxt kom moa springandes med vatten. Hon kom fyra trorja, men sen tog Claudia igen det med paddlingen. Sedan när det var min tur kom hon in samtidigt med två andra, först kom en iväg och sen jag. Jag paddlade lätt om den första så jag var i ledningen. Sedan ledde jag med en hel längd och så vann vi. :) Jag blev "hjälte" hahah ! och sen var det stafett, vi kom tvåa. Efter stafetten var det dragkamp, det gick inte så bra för oss men vi vann iaf några matcher. Dragkampen var den sista grenen innan vi fick veta resultatet, vilka som hade vunnit.
Vi gick in i klassrummen och satte på tvn. De visades en "direkt sändning" från bildsalen. De ropade upp resultaten för 7:or, 8:or och 9:or, uppvisning och tävlingar. ´Vi fick först reda på resultaten för tävlingarna, först sa dom 7ornas resultat och sedan vårat. När vi fick reda på att vi vann skrek alla för fulla halsar och kutade ner mot bildsalen. Där fick vi hämta godispåsar som pris och så fick vi vara med i sändningen, haha. Sen sa dom 9ornas resultat också och dom gjorde likadant. Sedan var det dags för de som hade bäst uppvisning, de sa som vanligt först 7orna, sen vi och sist 9orna. och de hände samma sak för oss då. Vi skrek och sprang till bildsalen, vi fick ännu mer godis osv. Totalt fick vi 50 godispåsar som vi delade ut i klassen.
MIN KLASS ÄR TOPPENBRA! DET FINNS INGET SOM KAN SLÅ OSS!



Outfiten till uppvisningen:
Svarta tights
Röda trosor (över)
Rosa linne
Svart/röd tshirt
Silvrigt band
Folie inlindade skor (ej med på bilden)

Sjukt snyggt, huh? ;) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0