Gillar och gillar inte


Gillar:

Sommarflörter.
Vad är bättre än en riktig mysig sommarflirt? Ragga upp en kille i sommar och hitta på någonting roligt, lev livet och ta dess chanser! Upptäck romantiken i sommar.

After beach. Det är super skönt att gå ut på kvällen och antingen direkt efter sista doppet eller efter duschen och i väntan på maten att sitta på after beach och lyssna på en duktig trubadur som sjunger de mest underbara låtarna som finns. Jag kommer ihåg när jag var liten när vi satt där på after beach så kom sångaren fram till mig och bjöd upp mig. Vi dansade och ALLA kollade på, det var superkul!

Bikinis. Jag älskar bikinis, om jag hade pengar så skulle jag gananterat köpa flera nya bikinis varje vecka! Jag kan inte få nog av det, jag måste bara ha alla snygga.

Snygga kroppar. Hur hett är det inte med en solbränd, gyllenbrun lite svettig kropp på standen? Tänk dig en snygg muskulös kille springandes i sanden med snygga magrutor och gaaaaah! haha, jag vet jag är störd 8')

Shoppingrundor. Shopping in my heart, jag kan inte få nog utav det.


Gillar inte:

Irriterande flugor.
Det värsta när man solar är de otroligt irriterande flugorna! De surrar runt huvudet och sätter sig på kroppen och biter tag. Jag hatar fläckflugor och broms och alla möjliga äckliga stora irriterande flugor! De är väl nog med myggorna och knotten...

Maneter. På sommarna när man är på västkusten/öland/gotland/östkusten är det så jobbigt med alla maneter. De bränns och är slemmiga, kan de inte bara hålla till mitt i havet där ingen störs av dom?

Regniga dagar. Egentligen bör man inte klaga på regniga dagar på sommarlovet, allt är bättre än skolan! Men hur tråkigt är det inte.. Det bästa man kan göra är väl att samla ihop ett gäng och glo på film.

Vänner som sviker. Kan även vara familj. Det är sjukt lågt att svika..

Ingen uppskattning. När man gör saker och bjuder med andra och dom säger ingenting som "Tack för jag fick följa med, jag hade roligt." eller inte ens är glad för man bjuder med dom oså, det är sjukt dåligt! och när man hittar på någonting roligt för sina vänner för att uppskatta henne/honom på födelsedag eller någonting, och inte får någonting tillbaka sen när de är deras tur att fylla år eller något liknande.

Love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0