Flugornas herre?


Japp, just nu sitter jag med min svenska läxa. Jag ska svara på några frågor om filmen som vi har sett på svenskan. Det är ganska jobbigt för jag kommer knappt ihåg någonting om filmen, så jag får kolla lite på internet så jag kommer ihåg ungefär vad som hände.
Jag fick reda på mitt svenska betyg förut förresten, jag fick VG. Men hon sa även att jag skulle få jobba för att ha kvar det, det var på gränsen till G. Så nu ska jag hålla i och kämpa med varenda uppgift hädanefter så jag kan ha kvar det.. :) och idag fick jag reda på hur jag låg till i spanskan också. Hon sa att jag hade blivit nersänkt, men jag kunde lätt jobba upp det till mitt höga betyg igen. Förut hade jag MVG i spanska, och nu har jag väl inte varit lika aktiv så jag blev nersänkt men jag vet inte om jag blev nersänkt till VG eller G... Hoppas jag har VG iaf. Fy vad jobbigt det här är!

På tal om skolan, vi slutar på torsdag! Det har gått grymt snabbt, nyss gick jag runt och sa att det bara var en månad kvar till vi slutade. Men vad är det nu då?! Vi har bara "lekdagar" kvar, imorgon är det body&brain, på onsdag är det multisport och så slutar vi på torsdag.

Skrivet måndag 8/6 -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0