FFFRISK NU!!!!

YES YES YES!
Ä
ntligen är febern borta och äntligen äntligen äntligen!
Hahah vad glad jag är!

Täcket drogs bort från hennes kropp och en vindpust kom emot henne. Hon gick ut ut rummet och ner för trappan, tripp trapp sade det. En sömnig och fortfarande sovandes Felicia var påväg ner och hennes ögonlock var fortfarande ned slagna, som tur är så har hon memorerat möblerna i sitt huvud så hon inte går in i dom. Hon tar fram termometern och stoppar det i munnen... Pip, pip, pip.
Ett skrik hörs genom huset :
Jag har bara 36,4 i temp! Jag är frisk! Godnatt.
Felicia går upp igen med hennes ögon är på halv stång, hon lade sig i sängen och sov.



Jag stannade hemma idag, även fast jag inte hade någon feber eftersom jag har haft så hög feber i så många dagar så kan det vara skumt och jag kan få hög feber på dagen istället, men så var det inte idag. Jag vaknade inte förens 12 igen, av telefonen. Jag gick upp och kollade på tv, jag var pigg så jag tog cyckeln och kollade om jag skulle kunna cyckla på torsdag på klassens dagar oså. Jag cycklade till mormor så jag kunde få ett glas läsk och en bulle. Sedan cycklade jag inte hem förens vid 4 för det tog slut på rolig tv. När jag kom hem var jag flitig och gjorde klart min svenska novell som skulle varit inne förra veckan, sen har jag bara rättat den och ätit m.m.

Jag duschade idag och jag använde en jättebra product från "Veet". Det var ett hårborttagnings medel som faktiskt funkade. Fast jag fick raka lite efteråt oså men ändå. :) så nu är mina ben helt nyrakade och superlena, plus på det! ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0