25/6 -09

Tjenaaa :)
Det var vekligen roligt att tälta igår! Vi badade några gånger, vi gick vi till "stan" och köpte godis, spelade kort m.m. Jag tror vi somnade vid halv fyra-fyra någon gång. Haha, jag sov inte bekvämt! Först låg jag bredvid filip och ante, men de blev för tångt så jag låg där nere vid allas fötter. Men, jag vaknade några gånger av nån spark i huvudet och sen på morgonen vaknade jag av att filip hade snurrat så han hade vänt sig i sömnen. Han låg och sparka ante i ansiktet och hans händer var på mitt huvud, haha!






lite suddiga bilder, men men de är iaf något! :) 
&jag ser ut som ett monster på alla kort, helt skabb. :$


Kommentarer
Postat av: aaaaaamanda

jag diggar det där! <3

2009-07-01 @ 22:29:48
URL: http://bananbitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0