ÄNTLIGEN SOMMARLOV!


lite kort om helgen
äntligen sommarlov, jag har längtat efter de så jävla länge och nu är de här. Det känns faktiskt inte som det än men men, de kommer väl snart när man får sova ut riktigt. Tim är hemma, han fyllde 17år den 11. GRATTIS! ♥
Jag var med Tilde, Linn och Jossan på skolavslutningskvällen, vi hängde runt lite och flumma. Igår var jag med linn på dagen och sen på kvällen träffa vi tilde. Vi va på gårn och träffa folk. Båda kvällarna sov vi hos min farmor och farfar, de är så skönt att kunna sova i stan när som hellst. :) Nu ska jag iväg och äta mat hos mormor och morfar med familjen, sen blir det nog nora med tilde och linn.

pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0