5 rädslor


Operationer.
Tänk att någon håller på att skära i dig och hålla på att pilla i din kropp? Ett enda felskär och allt kan vara slut...

Döden. Det finns inget värre, isåfall vad? Jag är fruktansvärt rädd för döden, jag vill inte dö, jag vill inte att någon ska dö! Ingen i min "närmre" släkt har dött, än så länge.. Jag har mormor, morfar, farmor, farfar, mamma, pappa, bror, morbror, kusiner, farbror, gammelfaster, gammelmormor. Någon dag smäller det bara till, när som hellst! Hur kan man någonsin vara berädd?

Sprindlar & ormar. Usch, stora som små. Dom är alltid läskiga och äckliga..

Ensamhet. Jag är rädd för att bli lämnad, ensam för evigt. Tänk att inte ha någon där för en, usch det är hemskt!

Mörker. Dom som har känt mig länge vet det gott och väl. Jag hatar mörker! Jag är jätte rädd för mörker, jag är skiiiiit rädd rättare sagt! Vem vet, det kanske gömmer sig en mördare i den mörka skogen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0