Kan han få ditt nummer?

Haha, vilken dag asså! Sjukt bra blev den. Det började med att jag gick ut och plockade massa goda och söta små smultron, sen åkte jag in till Nora och va med min bästavän Tilde. Först var vi på blåsut med Jossan och Emma, sen gick vi upp på stan. Vi gick och gav en gubbe och två tanter rosor, så gulliga vi är! Sen kom det fram en kille till oss och frågade efter mitt nummer så då fick han det, gull:)) Sen gick vi hem till Tilde och fixade lite oså, sen gick vi och mötte Jessica och Therese och så va vi med dom hela kvällen. Många goda skratt blev det!
Är hemma tidigt ikväll, ville va kvar längre men skjutsen gick hem tidigt idag.

KYSSAR<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0