sol&bad, jag är glad!


Tjenaaa (:
Gårdagen blev toppen! Först va jag med Jossan, sen kom Elli och Cilla. Vi klädde ut oss och sedan gick vi ut och tog kort och vinkade till bilar m.m. Sen kom mina kusiner och min morbror, vi åkte karuseller och köpte lotter. Vi mådde väldigt illa efter det kan man säga. Sen gick vi runt på stan och kollade runt oså, sen pkte vi hem och så sov jag hos mormor och morfar tillsammans med clara och nelly (mina kusiner).

Förresten! Igår på dagen innan kusinerna kom till stan hittade jag och jossan äntligen mina solglasögon som jag letat efter jätte länge! Rosa shutter shades in my heart! ♥

Nu blir det sol&bad vid Finnå!

Kommentarer
Postat av: steph

hräligt =)

2009-07-02 @ 11:51:39
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: My

Tack så mycket söt :)

Din blogg var med väldigt fin !

2009-07-02 @ 12:38:44
URL: http://jogeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0