Gillar & Gillar inte

Gillar.

Äkta vänner. Vänner som alltid ställer upp, vad det än gäller. Vänner som håller det dem lovat. Vänner som gör allt för att få en att bl glad igen. Vänner som bryr dig om en.

Gröna Lund/Liseberg. Det är så mysigt att gå runt på nöjesfält och njuta av alla karuseller, haha..



Gillar inte.


Blåst. Jag hatar när blåsten gör så att håret flyger rakt i ansiktet på en och gör så ögonen börja rinna och sminket lika så.


Nej nu ska jag sova, är riktigt trött. Imorgon åker vi kanske hem, kommer bli skönt. Då ska nog jag träffa bästaste Tilde, jag har saknat dig som as, har aldrig saknat någon så mycket förut! I love you bby! <3

KYSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0