Bert Karlsson is in the house!


Tjaaaaaaaabba!

Idag är det den första dåliga dagen för oss, de är molnigt och ibland kommer små små regnskurar, men vi står ut! Jag vaknade i morse av att mamma och pappa pratade om att det inte fanns något vatten. och precis så var det. Någon jävel hade haft sönder vatten ledningen.. Vi fick besked om att det inte skulle komma tillbaka förens klockan 8 så det var inte så bra! Det är sjukt jobbigt måste jag säga, tänk vad beroende vi är av vatten, och tänk hur afrikanerna har..? 

Vi gick in till Grebbestad och köpte mat och dryck, sen åt vi på restaurangen "Terassen". Vi åt buffé, det var inte så god mat men de fick duga. När vi gick hem såg vi självaste Bert Karlsson utanför receptionen. Han såg ut som en gråhårig tjockis, hehe. Han brukar faktiskt hålla till i den här trakten, han har ett sommarhus här och så håller han på att fixa lite.

Nu är klockan straxt efter sju och vi har ännu inte fått tillbaka vattnet, sjukt jobbigt för jag vill duscha! +att badhuset är stängt, jag som tänkte bada! Nu ska jag nog dra ner till after beach eller till spelrummet eller nått hihi.

Puss på er sötnosar!"♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0