Badet är fullt

Gud vad sur jag blir asså! Igår när jag tänkte bada var det avstängt för det fanns inget vatten, och idag när jag gick ner till badet ser man en litet papper hänga på dörren där det står : Badet är fullt. Det öppnar 15.00. Hur sur är jag inte då?!? Jag som gick ner till badet i spöregn till och med... -.-





Jag måste ialla fall erkänna att vi har haft det jävligt bra och att jag faktiskt inte har längtat hem en enda gång, haha! Fast jag har saknat Tilde och jag hittade en rolig sak som påminde JÄVLIGT mycket om henne, HAHAHA!<3


After beach.




Det är så jävla fint här asså, det här stället tillhör min sommar!

Nu håller vi ialla fall på att städa för snat ska vi åka hem!!! :DD
PUSS PÅ ALLA SNYGGINGAR!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0