Är på västkusten nu!




Hejhej alla!
Nu är jag äntligen på västkusten, tanum. Vi åkte hemifrån jätte tidigt, vid halv sju trorja. Vi kom hit och det var skitbra väder så vi har solat och badat hela dagen, och nu är jag verkligen påväg att bli neger haha! ;) Fast dessvärre kommer det bli lika dåligt väder här som i hela sverige i veckan, regn oså. Menmen, vi fick en dag med toppenväder, de är iaf något? Det är sjukt skönt att vara här iaf! Kommer inte sakna Nora ett skit, ahahahha!

Jag fick inte med mig kameran igår... Lyckades inte få med den men de kommer bilder från andra snart! ;)))
Det blev en toppenkväll, de mesta av kvällen!

Längtar till Tilde kommer hem och jag med då, så vi kan hitta på något! Jag saknar henne grymt mycket!
Hon kommer hem den 8:onde och jag kommer hem den 11:e. Jag hoppas att vi kan hitta på något då, för då är det bara våran sommar kvar! Vi ska bla åka till Göteborg tillsammans, ensamma!
Jag säger det ännu en gång: Älskling, jag saknar dig!

Vi har med pappas bärbara dator så jag har inga bilder så jag snodde två bilder från tildes blogg. Bilderna är från Örebrocupen, inte världens finaste men de får duga. hihii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0