Sovmorgon.

Oj, jag har faktiskt helt glömt bort att det är sportlov... Det känns inte som om det är det, men ja det är de. Imorse var det riktigt skönt att få sova ut och jag vaknade inte förens klockan 12. Resten av dagen låg jag vid tvn och softa men sen 20 över 5 prommenerade jag mig iväg mot bussen. Det var bara 6 stycken på träningen, men riktigt kul hade vi. :)
Imorgon är det innebandyturnering i skolan, jag ska vara med Andrea, andreas syster Petra, Malin, Emma, Khuan, Julia, Sandra och Johanna. Sarah kunde inte vara med till slut för hon fick inte.. Vi är både 95or, 96or och 94or så åldern är olika. Det blir utklädning som gäller också, fast det berättar jag inte vad vi ska ha för det får ni se imorrn! ;) Skoj skoj!
Nej nu ska jag ta och krypa ner i min varma säng så jag är pigg tills imorgon. Kom igen nu ska vi vinna och ha kul! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0