Skoltrött direkt efter lovet.

Det har varit en lång vecka men jag har inte hunnit sitta vid datan en ända gång, stolt faktiskt! :) Ett minus är ju att jag kommer efter så himla mycket med bloggandet då..
Veckan hitils:

Måndag - skola, fysikprov, tandställning, träning, sova
Tisdag - skola, tilde, match, sova
Onsdag - skola, kusinerna, träning, sova hos mormor
Torsdag - skola, so prov, kusinerna, hem, sova.



I måndags var det tråkskola som vanligt men jag slutade en timma tidigare för att jag skulle till tandläkaren. Mormor skjutsa dit mig och där böt dom tråd och satt dit snoddar. Jag fick välja färg på snoddarna och tjejen som är min tandläkare var ivrig och ville att jag skulle ha rosa för det var hennes favoritfärg. Eftersom rosa också är min favoritfärg så tog jag naturligtvis det. Sen när snoddarna var färdiga satt hon dit tandställning i underkäken också, sen var jag klar.
MEN. på vägen hem från tandläkaren lossnade en av plupparna (jag vet inte vad de heter men de som tråden sitter fast på), så en vass tråd stack in i min kind. Jag fick panik och ringde mamma. Min mamma är tandhygienist i Nora så hon visste vad jag pratade om. Hon sa att de precis hade en liten öppning från schemat så jag kunde komma in och dom fick kolla på det. Dom brukar inte göra tandställningar så dom var lite osäkra och så, men det funka! Sen stannade jag i Nora ända tills träningen.

I tisdags efter skolan var jag med Tilde, vi lagade mat. haha. Falukorv och makaroner blev det. Sen var det dags för match. Seriematcherna har slutat nu, men vi spelar b-slutspel. Matchen var i Fjugesta mot Lekeberg, vi vann med 7-0 och shit va bra vi va ! Efter matchen åkte vi hem och sov, usch vad trött jag var. :)<3

I onsdags hände det ingenting speciellt, förutom att jag var med kusinerna från Stockholm och åkte pulka, sen blev det träning och efter det sov jag hos mormor med kusinerna.

Idag är det torsdag och det betyder tråkdag. Det var rysligt kallt i skolan så jag gick runt och frös. Till slut fick jag låna Johans tröja :)) tack!





Vad tycker ni, snyggt eller inte?

Kommentarer
Postat av: hej prinsessan :DD

fan va ballt! :D

2009-03-01 @ 12:28:26
Postat av: Fillan

hahah :D<3

2009-03-01 @ 16:21:20
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0