pulkalördag.

Hejsan, jag har inte kunnat blogga sen i onsdags för att pappa har dragit ur bredbandet och gömt det för att han tycker jag sitter för mycket vid datan >.<' . Men nu hitta jag det äntligen i pappas strumplåda så nu kan jag blogga (aa'
Jag åt något dåligt i torsdags tror ja, för på natten till fredagen spydde jag.. och det var inte lite, det spruta ut ur mig. Usch. Men på fredag morgon mådde jag bra som vanligt så jag gick faktiskt till skolan. Jag och tildis va jätte trötta på hemkunskapen så nästan allt gick fel, det var som vi fortfarande sov haha. Vi skulle göra fiskgrattäng, och först tog vi fel mått när vi skulle göra såsen så vi tog 2 dl mjöl istället för 2 msk mjöl som det stod i receptet, så vi fick göra om. Sen när vi skulle smaksätta såsen hällde tilde i typ mer än 2 msk salt? Hon hällde från paketet och nästan halva paketet tömdes, mums smakade det, ellerhur?! noot xd

Idag är det lördag och det är fullt med snö ute så jag är riktigt sugen på att gå ut. Så idag ska jag och therese åka pulka sen ska jag sova hos henne. kul ska det bli ! :D<3

dominikanska<3




bild från pulkaåkningen förra året med therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0