pannkaksbrunch och pizzasöndag.

Imorse väcktes jag tidigt, vid 10 ungefär, för att Tim skulle åka hem till sin lägenhet i Mörrum med tåg klockan tolv.
Förresten! Jag har glömt att skriva att tim kom hem i måndags.. :$$$
hehe, men aa han kom hem i måndags för han var sjuk. När han kom hem åkte vi till vårdcentralen och sen fick vi hämta ut medicin, han hade virus. Sjuklingen blev bättre och bättre och börja härja igen efter någon dag bara haha.

Iaf, tillbaka till idag. - Jag gick ner och fick se mamma göra pannkakor. mums, pannkaksbrunch! Ibland gör vi det en gång på helgen för att lyxa till oss lite, det är jätte gott! Prova att göra det du också nån gång ;)
Jag åt grädde och sylt till mina pannkakor och det gjorde tim också, mamma och pappa åt bara vanlig sylt till sina. Sen mitt i allt kom mormor hit med semlor och cremebullar. Det blev en semla var och sen fick jag och Tim vaniljbullarna. Usch, cremebullarna smaka typ bara jäst? haha det måste ha blivit nått fel (: Sen åkte mormor och då la jag mig och kolla på tv. Sen sa vi hejdå till Tim och han och pappa åkte iväg till tågstationen. Resten av dagen blev till att softa framför datan och tvn.. Sen kom åkte pappa ut och åkte skidor, sen kom han hem igen med pizza! Så det blev att sitta framför tvn och äta pizza och mumsa.

Jag fixade en ny bloggdesign också, blev ganska nöjd, men asså jag hade skit svårt att välja.. Ska jag ha svart eller brun bakgrund?

Vad tycker du, ska jag ha brun eller svart bakgrund?
Blev designen bra eller ska jag göra om den?





innan innebandymatchen igår, haha precis efter den här bilden är tagen slog jag honom med klubban ;)

Kommentarer
Postat av: din lilla dr poler :D <3

den svarta bakgrunden äger ut alla andra - (A)

saknaaaaaaaaaaaa dr (dominikanska höhö)

<3

2009-02-01 @ 20:32:52
Postat av: Fillan

hahah okej :D

saknaaaaaaaaa dt mest!! :( :)

<333

2009-02-02 @ 14:49:43
URL: http://lillasysterw.blogg.se/
Postat av: Fillan

fel URL på inlägget jag la in nyss! hhööhhöh ;p

2009-02-02 @ 14:50:51
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0