Onsdag 4/2 -09.

Onsdag - Trodde vi hade inställd träning idag, men så va det tydligen inte för det var nästa vecka vi skulle ha det... Så jag fick åka hem efter skolan och äta och hämta saker sen fick mamma köra in mig. Min träningströja var i tvätten så jag fick träna i en annan gammal, som dessutom var för liten och konstig, usch. Det gick iiiiiinge bra på träningen idag och ja, baaaajs. Jag har engelska prov imorrn så nu måste jag plugga så jag inte kuggar.. Jag hänger inte med i den gruppen jag går i nu på engelskan, det går typ för fort. I början av 7an gick jag i mellan gruppen, men nu går jag i den bästa för jag hade det för lätt i den andra eller nått. Jag bytte till den bästa i slutet av 7an och nu ångrar jag mig rättså rejält. Aja, slut klagat!



En avslutande bild på dominikanska<3. Den sista utfärden med fyrhjulingar, jag och elmo. Vi stannade på en strand där artisten Shakira hade tomt på andra sidan av stenarna där borta. Ingen vidare strand tycker jag, jätte strömt vatten och brun sand typ? Inte min smak. ;s



Är det för mycket tjat om dominikanska eller är det interresant?
Ska jag fortsätta skriva om det eller blir jag för tjatig om det?
iaf, dominikanska<3!

Kommentarer
Postat av: ab

gaah skojar du1

dt hade jag missat ! ;o

neeeeeeejjjjjjjjj fortsätt skriva meeeeer! :DDDD

<333333333

2009-02-05 @ 21:10:27
Postat av: ab

gaah, skojar du!? dt hade jag missat ;))

neeej fortsääätt skrrriv ! :DDD

<333333

2009-02-05 @ 21:12:18
Postat av: Fillan

hahah okej :D

<333333

2009-02-07 @ 12:20:59
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0