matchen mot kumla.

Det blev en hård och jämt match. Nästan alla gick in hårt med kropp och det var många som ramla över sargen och gjorde illa sig, men lyckligtvis var det inte nån i vårat lag som gjorde illa sig. Som sagt, det var en jämn match, första perioden slutade 1-0 till kumla, andra perioden kommer jag inte ihåg vem som vann, men matchen slutade iaf 3-2 till dom. Helt sjukt tycker jag, deras andra mål borde inte gillas för bollen studstade upp i hennes ansikte och in i mål, hon fick ont och börja typ gråta. Dom skulle ju blåst av för att hon fick ont, då skulle det ju inte bli mål? Aja, domarn dömmer. Men jag tycker det är konstigt att ingen i lagen eller nån ledarna inte frågar om det får vara så, då kanske de inte hade räknas. Menmen, det gick inge bra för mig, jag fick typ inte nånting gjort kändes det som. En gång när jag skulle skydda skottet så sköt den i andra laget bollen rätt på min tutte och jag fick as ont i den :s. Efter matchen åt jag på Max med familjen. Mamma, pappa, tim, mormor och morfar var och kollade på matchen så alla följde med och åt på max. Jag tog ett Frisco-mål som vanligt, mums. Jag var jätte hungrig efter matchen så det känndes underbart att äta, haha.
Vi kom hem utmattade och la oss framför tvn och kollade på film och åt glass.
Bra spelat tjejer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0