måndag = farmor&farfar sen innebandy.

Japp, nu är det måndag igen. Imorse var det bara att hoppa upp ur sängen och göra iordning mig. Skolan gick jätte snabbt och jag och tilde åt pizza till lunch för vi hade inställd musik! hiihihhi jag är glad :DDDDDD
Sen va skolan slut och så hämta farfar mig så nu är jag här hos farfar och farmor som vanligt på måndagar, för sen har jag innebandy<3!

Jag hade min hårförlängning idag, jag ska testa om jag kan ha den nu igen och se om det fungerar. Fast nu är mitt hår en annan färg än löshåret och det ser jätte fejk ut! men jag har det i toffs eller nått tills det blir bättre när jag har färgat håret och klippt mig eller nått (:
det kommer mer inlägg ikväll trorja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0