Ibland slår det till bara.

Jag kunde inte bara hålla mig, det gick inte. vi börja bråka, sen börja jag gråta, jag kände saknad av allt. Jag saknar min bror, han kan jag alltid prata om, om precis allt. vi är inte såna syskon som absolut inte kan umgås med varandra heller, vi brukar ha kul tillsammans, oftast. Jag saknar dominikanska, jag saknar Amanda Bender och anna, jag saknar allting och jag orkar inte rabbla upp mer, jag vill skippa allt prat det kommer bli. Jag skulle kunna gråta hur mycket som hellst, för gråten tar aldrig slut. Jag orkar inte.. :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla underbara fantastiska och bästa prinsessan Widström ! vad det än är, när det än gäller, så finns jag, och kommer alltid, finnas här för dig! slå en pling bara så finns jag här ! :) du kan prata med mig om allt !

du är verkligen en otroligt bra vän, som jag känner att jag kan lita på i alla lägen, du är verkligen en man saknar hela tiden!

resan till dominikanska var o tror jag kommer vara den bästa resan jag någonsin gjort, för där var ju du ! :) alla minnen vi har tillsammans, disco, volley, turer hit o dit, kiiiiiillar :*, strand, sol, bad o så hiiiimla mycket annat!

jag är så otroligt lycklig att jag har dig, älskade underbara o bästa Felicia Widström <3

2009-02-09 @ 16:35:59
Postat av: Fillan

:** <33333333333

saknar dig massa!

2009-02-09 @ 17:29:41
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0