Bror kommer hem!

Jag hann aldrig blogga igår, men nu gör jag dt. :)
Jag sov hos Therese igår natt, skoj skoj skoj!! :D sen på dagen gick jag över till mormor och morfar och så var tim där. Han hade åkt hem från Degefors på morgonen och sedan hade mormor hämtat honom i örebro. På dagen åkte vi skidor till jaktstugan vid dammössen, sen åkte vi hem och chillaa. Kul att brucssh är hemma nu ! :)

jag vaknade idag av att tim kom insmygande i mitt rum och satt på datan, klockan va 9.45... *SUCK* ! Jag blev irriterad och skrek att jag ville sova, men dt fick jag då inte. Nu sitter jag här ock har tråkigt och tänker på vad jag ska hitta på idag, vill hitta på någonting roligt! :)

Förresten!!!
Jag, Sanna och Johanna var med i tidningen igår.
Kolla på Nora sidan så hittar ni en liten bild på oss också ;)




Bilden i tidningen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0