Alla hjärtans dag 2008.

Det slog mig helt plötsligt, - på alla hjärtans dag är det precis ett helt år sen jag träffa Remy för första gången. Jag kommer ihåg den dagen, hur han kom fram till mig och prata och busa och sen på kvällen när jag gick in och tim gick ut för att hämta nått kom han fram till tim och fråga efter mig och sen gav tim en ros som han skulle ge till mig. Så jävla gulligt av honom. haha jag kommer till och med ihåg vad han sa till tim:
-Where is your beutiful sister?
och så kommer jag ihåg alla dagar vi va på stranden och hur du kom och prata med mig och så kommer jag ihåg hur du berättade hur du hade åkt efter oss i taxin till en annan strand med din motorcykel, ååh. tiden går fööör snabbt alltså. Det känns som jag nyss va i Mauritius med Remy,haha. jag kommer till och med ihåg hans röst och tonart, mysko.. Jag har somsagt konstigt minne så jag kan komma ihåg massa saker som hänt mig.




Rosen från Remy, (': <3



och snälla, kom inte med några fullt onödiga kommentarer om att han är neger, asså so what?! Det är bara sjukt hur ni orkar lägga ner tid att säga det och allt!

Mauritius va bra, Thailand va bättre, Dominikanska Republiken va bäst! ♥
+ Egyptien, Grekland m.m. orka räkna upp allt, vi reser ganska mycket (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0