i will always love you.

Yes, äntligen är jag klar! vi har läst en deckare på svenskan sen fick man välja mellan att göra en reccension eller skriva en egen deckare och satsta på ett högre betyg. Jag valde att skriva en egen deckarnovell och satsa på ett hörgre betyg då. Jag har fått vg/vg+ på alla svenska prov så jag hoppas jag kan höja mig till vg. Vi får hålla tummarna på att det blir bra! (y'

Idag var det skola-hem-skriva deckare. Jag hann inte blogga igår men efter skolan skulle det inte vara någon innebandyträning för ledarna skulle på något tränar möte så skulle jag åka hem och slappa, men så långt hann jag inte. Det skulle vara någon proffs tränare på det där mötet som skulle lära ut massa saker till ledare +hela damlaget och 4 stycken från vårat lag, så då blev jag tillfrågad om jag ville träna så det kan man ju absolut inte tacka nej till! Så det var bara för mig att åka hem , äta, åka till träningen. Vi tränade i 3 timmar, med en liten fika paus emellan. Kul va det och man lärde sig mycket!

Imorgon är det den fredag den 13:e.. Jag som är så klantig och klumpig kommer säkert göra bort mig på nått sätt... :// x'D Iaf, imorrn efter skolan ska jag, tilde och linn in till örebro och shoppa, sen köpa ingredienser för att göra tårta, sen äta tårtan och sedan hitta på någonting, sen ska vi checka hur det ser ut på alla hjärtansdagsdiscot på våran skola! haha skojjsigt värre ;)




vad ni än säger så kommer jag ända inte sluta älska er, ni är underbara!

skrivet torsdagen den 12/2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0