Övernattning i torpet väntar!

Tjenamors, haha.

Just nu sitter jag hos mormor och morfar, jag är med mina kusiner som har kommit hit från Stockholm. Innan jag åkte hit klippte jag gräset (måste tjäna pengar tills jag ska åka till Göteborg med Tildis!), sen sprang jag i hög fart och hämtade min cykel vid vägen och sen tog jag ett svalkande dopp i poolen. Mina kusiner kom hem till mig och gjorde mig sällskap i badet.
Jag har duschat oså, sen åkte jag hit.. Antecknade ni nu? ;o hahah!

Ellinor ringde mig för en stund sen, hon undrade vad jag skulle göra idag och om jag var ledig. Jag svarade såklart ja och då sa hon att vi tänkte åka till Torpet ikväll och övernatta där! Sjukt rolig idé, det blir alltid roligt när vi är!

KYSSAR! :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0