i love floorball



Tjena sötisar.

Nu sitter jag här hemma och målar naglarna, rosa blir dom (bättrar på de gamla). Skolan har varit väldigt bra idag, mycket flams och trams, haha! Förmiddagen spenderades i cafeterian med söta Tilde, vi jobbade och var jätte duktiga tihi! Vi satt och lyssna på gamla britney spears låtar i cafeterian och typ alla reagera på det och började dansa och sedan sa dom åt oss att byta cd men vi tyckte de va kul :D Efter arbetspasset i cafeterian var det mat och sedan bad. Jag gjorde livräddningsprovet och fick högsta poäng! Jag är ganska nöjd :) Efter det flöt dagen bara på, sen kom jag hem och då blev det plugg.. Sen klockan sex var det innebandymöte, det ska bli mycket bättre och hårdare nu osv och vi gillar't! jag saknar verkligen innebandyn, och vi börjar på måndag inne! :))

Livräddningsprovet:
Simma 25 meter (en längd) till det djupa och hämta upp docka, lyfta upp till ytan och sedan boxera en kompis 25 meter (en längd). Jag klarade mig på 1 minut och 25 sekunder. :)

jag vet att ni inte orkar läsa mina patetiskt långa inlägg men ibland blir dom sjukt långa..
puss på er iaf, :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0