Tältning och tårtkrig








Dom här bilderna beskriver min kväll, natt och dag. Behöver jag säga någonting mer?
Okej jag ska berätta lite.. Vi va ute på stan den första tiden men sen åkte vi hem och satte oss i tältet och mullade popcorn och läste tidningar. Efter ett tag började vi bli väldigt rädda osv men det gick över för mig och Jossan men inte för Tilde. Så vi fick gå in och ta fram madrasser och lägga oss och sova på Jossans golv istället. Vi låg och pratade lite innan vi somna så sött.

Vi vaknade runt 11 igen och låg och vilade i sängarna ett bra tag. Sedan tog vi tag i dagen och gick ner och åt frukost, efter det stack vi ut på stan och där köpte vi faktiskt tårta som vi sedan tog med oss till en bänk och åt. Efter ett tag när vi var lagomtrötta på tårtan hade vi ett litet tårtkrig. Vi blev kladdiga och kletiga som bara den så vi gick in i tennishallen och tvättade bort de mesta. Vi cyklade hem till Tilde efter det och åt korv, sen cyklade vi till ängarna och lirade lite boll.

Lyckat blev det! :)
PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: Clara

Hah :) Kul!

2009-08-05 @ 16:00:17
URL: http://clarazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0