Svar på kommentar



Svar: Haha jo, jag vet. Men vadå? Kan inte jag få vara lite glad och känna mig speciell en sekund utan av att påminnas av hur många han har gjort de på? Jag är väl medveten om det faktiskt, men eftersom han är min idol så är det ju klart att jag blir extra glad osv. För hur många brukar få en kyss/puss av sin största idol egentligen? Jag är glad att jag är en av dom han har kysst/pussat.

Ni som läste den här kommentaren förut tyckte säkert; haha ägd!, lool m.m.? Men tänk såhär...
Har du någonsin blivit kysst/pussad av din största idol?
Det har jag, och säkert några andra men jag är jävligt glad över det.

puss :* ♥

Kommentarer
Postat av: E

FILLAN TALAR UT!

Bra tjejen! :)

2009-08-26 @ 16:19:01
URL: http://ellinorhakanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0