Puss galen!



Jag håller på och fixar mig, snart ska jag äta. Igår åkte jag in till Nora efter Örebro och va med Tilde och sov hos Gustav, Vi lockade hela mitt hår och Tildes likaså. Vi blev jättesöta och vi satt på oss fina kläder och gick ut på stan. Efter ett tag fick vi skjuts hem av Mats och Liam, dom är så sjukt snälla! :)))<3
Sen sov vi hos Gustav men nu på morgonen gick Tilde hem tidigt för hon skulle fixa sitt bankkort med sin pappa halv tolv. Men snart ska jag va med Jossan och sen kommer Tilde tillbaka igen.
Kyssar på er alla :* ♥

På tal om ingenting, jag får pussas igen för mina läppar är mycket bättre nu!
Se upp alla för snart bombarderas ni av mina pussar! hihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0