Otursdag nr1


Fan fan fan, det suger det här..
Det här är absolut INTE min dag! Skolan funkade väl okey, men sen efter skolan blev allt bara skit. Jag gick hem till Tova och hämta mig cykel eftersom jag lämnade den där i lördags efter förfesten hos henne. När jag hade cyklat förbi ängarna började cykeln låta konstigt och direkt efter small det bara. Shit va rädd jag blev, men det var bara däcket som sprack så jag hade punka.. Så jag gick till farmor och farfar, släpandes med den där jävla cykeln. När jag väl kom fram till farmor och farfars hus var det låst och nykeln var inte upphängd som dom hade sagt till mig. Där satt jag en stund, sen ringde mamma och sa att jag skulle komma till hennes jobb och få varm choklad och kaka hehe. Så jag gick dit och satt där i 5 minuter sen var jag tvungen att gå på träning. Som tur gick innebandyträningen hyfsat bra iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

de va länge sen jag var med på din blogg, bara tilde överallt

2009-09-01 @ 12:19:43
Postat av: Felicia

svar till Linn:

haha sötnos du va ju med i förra inlägget:p visste inte vad jag skulle ta för bild så jag tog bara någon?:)<3

2009-09-01 @ 18:34:47
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0