Missförstånd


haha, love på bilden <3 :))

Usch, jag hatar missförstånd! Men det är ju så lätt hänt..
I love you darling

Igår kväll skulle jag som sagt in till Nora och vara med Linn, men vad tror ni händer då?! Jag missade bussen! Gud vad trött jag blev då, jag stod och väntade i 30 minuter och bussen kom aldrig.. Så efter 30 minuter tog jag min cykel och cyklade hem igen. Men när jag kom hem stod pappa och mamma på trappen med bilnyckeln i handen. Pappa skjutsade mig till Nora och jag var där hela kvällen med Tilde och Linn, sen sov jag hos Gustav igen.

Jag lovade mamma och pappa att jag skulle klippa gräsmattan idag, så jag måste hem och göra det men jag vet inte när. Först sa jag att jag skulle göra det nu på förmiddagen men jag skulle ju kanske vara med Tilde och Linn idag? Vi får se hur det blir. Ikväll ska jag nog iaf bara ta det lugnt och chilla lite hemma.

KYSSAR! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jah det var den, din då? :D

2009-08-12 @ 12:32:03
URL: http://jagmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0