Min tidbok är fullbokad!



Jaao, jag håller på att fixa mig nu. Just nu har jag ansiktsmask på mig, jag har nyss duschat osv. Nu måste jag fixa lite och typ packa lite till Amanda för de hinner jag inte göra sen! Tilde slutar jobba klockan tre så då åker dom förbi mig och hämtar upp mig, feting nice. Sen blir det fix med Josefine och Tilde, sen buss! Jag är sjukt taggad till ikväll, fan va kul vi kommer ha! :D

Vi kommer hem med nattbussen klockan ett från örebro, då är det bara sängen som gäller, absolut ingenting annat för min del för jag måste ha min skönhetsömn! Nej men jag ska upp tidigt på söndag, jag ska hinna duscha osv innan min buss går från örebro 11.45 till Amanda!
puss och kram! :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0