Jagade av grävlingar

Shit, va läskigt det var igår. Det blev ingen fest för vi hade ingen skjuts så vi var i stan istället.
Jag och Tilde va först men sen kom Linn och va med oss, sen kom Andreas också.
Tilde och Andreas gick hem en stund för Tilde skulle hämta sovsaker för hon skulle sova
hos Gustav med mig. Vi gick hem vid halv tolv, fast Linn gick hem till sig. Jag, Tilde och Andreas
gick där på gatan och så plötsligt började vi höra några konstiga ljud.. De lät som de var några katter
som slogs fast änu värre, som om nån ströp en katt eller något, de lät typ som ankor också på
något sätt.. Vi fick förbi andreas hur men han ville sova med oss istället så han följde med oss.
Vi gick ner på gatan vid Tilde ungefär, de va ganska mörkt och de konstiga ljuden hördes fortfarande.
Vi va jätte rädda och kollade bak och bakom oss kom två eller tre stora grävlingar springandes i
full fart mot oss, berädda att attakera.. Vi kutade som fan, hela vägen från stan till Farmor och Farfar,
så jävla rädda vi va.. När vi kom hem till dom klämde Tilde fingret i dörren också, så hon fick
en blånagel.. Jag har fan aldrig vart såhär rädd, fick sjukt ont i magen, kändes typ som magkramp..


Vi somnade ganska fort, vi va rätt slut efter springturen hah.
Är själv hos farmor och farfar nu, dom är i Kumla.

Men nu ska jag duscha..
PUSSSSSSSS! ♥


Kommentarer
Postat av: alice

Jag blev med jagad av en grävling för typ två väckor sen :OO

2009-08-02 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0