Tacka nej till Stockholm?!

Hejj.
Jag tänkte inte göra någonting speciellt idag, eller jag kanske skulle kunna ta hit en vän och sola, bada, hoppa, måla naglarna, ta kort, ha massa kul m.m, men jag vet inte.. Mimmi och Emma är här, vi jag är lite hundvakt.
Jag skulle åka till Stockholm idag men jag hoppade av för då skulle vi bara åka fram och tillbaka och hämta mina kusiner. Jag är inte så mycket för att åka bil, jag blir lätt åksjuk.. Men snart ska vi i familjen åka till Stockholm över en helg och träffa kusinerna, shoppa och gå på gröna lund! Det är absolut ett måste innan sommarlovets slut!


osminkad, i know.. men ni får faktiskt stå ut med det! har faktiskt bara läppglans..

Nej nu sitter jag här igen, och gör ingenting med mitt liv.. Nu måste jag seriöst hitta på någonting vettigt (a)
Jag ska nog träna idag, jag har inte tränat på jätte länge, hur ska det gå?! Senast jag träna va när vi var på Västkusten..
Nu ska löparskorna på och sedan sticker jag!

KYSS!♥


Kommentarer
Postat av: smini'

fin blogg du har!

du var söt utan smink också? =)

kika gärna in på min blogg ; sminis.blogg.se

2009-08-02 @ 13:22:39
URL: http://sminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0