Första skoldagen avklarad



Det är lite blandade känslor om första skoldagen.. Det var kul att träffa alla, jag har faktiskt saknat några otroligt mycket! Mest har jag nog saknat Johan och Rasmus taskiga humor, haha! :) Men det fanns ju en del tråkiga saker också, tex alla jävla sjuor och sexor som har kommit upp.. Visst de är väl lite kul att mobba osv men vadå, hah dom är pytte små och det är inte roligt att gå i skolan längre? Jaja vi får väl stå ut ett år till för sen blir det gymnasie och då blir ALLTING nytt! Sjukt skönt kommer de bli, men jag kommer sakna alla från klassen osv. En sak är iaf säker, jag kommer gråta jävligt mycket sen när vi slutar..

Jag är hemma nu, det har varit en ganska soft dag. Jag slutade 14.35, ett stort + för jag brukar faktiskt hata dom långa, plågsamma torsdagarna.

Jag älskar min nya hjälpreda, min rosa kalender! ♥
Jag kommer nog inte klara det kommande året utan den, de är så sjukt mycket nu!



puss på er! :* ♥

Kommentarer
Postat av: maria

sv: ja :) jag har nyss tränat.

känner mig jätte pigg, haha.

överengergi kanske, är n og över imorgon :/ ..

haha, kram

2009-08-20 @ 18:59:47
URL: http://mariianga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0