Felicia Bergström


Idag fyller denna vackra flicka 15 år! Jag måste säga att jag saknar henne jätte mycket och att jag vill leka med henne snart!

Jag kommer ihåg när du va hemma hos mig och du hade precis brutit handen och jag fick hem min studsmatta och vi hoppade på kartongen, haha! och kommer du ihåg när vi skulle på RixFm festival men åkte hem till dig istället och åt hallon i din trädgård och klättrade upp i körsbärsträden i någon park? och när jag fick fläckar på min tröja så vi fick stå och tvätta den med fläckborttagningsmedel? haha.. och du, DANNE<3<3<3! xd Jag älskar dig ska du veta!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

hur mår du då? :)

2009-08-09 @ 19:24:35
URL: http://jagmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0