Danny Saucedo



Gud vad jag älskar den grabben alltså! Han är så gudomligt umderbar och charmig så jag vet inte vad! Jag har suttit nu i flera timmar och varit inne på hans och E.M.Ds bloggar. Jag kollade på alla videoklipp han har lagt in på hans blogg och så har jag kollat upp lite fakta på E.M.Ds blogg också!  Man kan inte annat än att lee åt alla videoklipp och bilder på dom, dom är så himla underbara (jag säger det igen..). Jag har sett dom live och dom va till och med ännu bättre då!
+att jag har kramat min största idol, Danny! ♥


Bild från spelningen jag var på. :)


Jag och Danny kramas, snacka om att jag var världens lyckligaste tjej där! :DD<3
KYSSAR!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0