Glassmannen


Roligaste dagen på länge :') Men de va läskigt men sjukt roligt när jag och Tilde satt utanför konsum, då kom en gubbe gåendes in i affären...

Gubben: Äter ni glass?
Jag och Tilde: Ja
Gubben: Får jag smaka?
Tilde: Nej
Jag: Okej tar du emot?
Gubben: Ja kasta så fångar jag den i munnen

Han gick sedan in på konsum och handlade och kom tillbaka sedan när han var klar

Gubben: Har du ätit upp din glass? Skulle inte jag få smaka?
Tilde: Ja de har jag de var jätte gott
Gubben: Men det där är ju ingen riktig glass (kollar på felicias twister)
Jag och Tilde: Hahah jo.. dom är mycket godare än annan
Gubben: Nej det där är inte glass mjukglass ska det vara

Sedan började han gå emot oss och vi vart skit rädda och trode typ han var skit arg för det såg verkligen ut som det sedan ställde han sig med sitt ansikte kanske 5 cm ifrån mitt.

Gubben: Har du tandställning?
Jag: Hehhe... ja?
Gubben: Jasso och här får man betala 50 000 kronor för att få sina tänder fixade
Jag och Tilde: Oj jasso?
Gubben: Ja, varför har du en sån då?
Jag: För att få finare tänder
Gubben: Men då fassnar det väll mat och allt möjligt i den där?
Jag: Ja man får matlåda
Gubben: Ja det är väll därför du äter glass?
Jag: Hahahah ja
Gubben: Ja du är säkert rätt bra på att suga
Jag och Tilde: Hahahah...
Gubben: Men ha det bra nu ska jag gå
Jag och Tilde: Hahahah.. desamma hejdå

HAHAHHAHAHAHAHA!
GUD VA RÄDD JAG BLEV!
dagens grej asså!

dialogen är tildes bara så ni vet, jag ändrade bara namnen för jag är för lat för att skriva om (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0