Hemma från snön.




Hemma från sälen nu, äntligen :)
Soft helg måste jag säga. i fredags var jag bara hemma och chilla oså med familjen, på lördag morgon åkte vi till sälen och när vi kom dit fixa vi lite sen åkte jag och pappa slalom i två timmar, sjukt kul! :) Sen på lördagskvällen kollade vi på robinson och efter de blev de film och sen gick vi och lade oss. På söndagen åkte vi lite längdskidor men det gick inte så bra eftersom snön var så blöt så de va lite svårt att ta sig fram. Vid lunch åkte vi till staduim, ica och mc donalds, jag köpte ett par löparskor eftersom mina är försvunna, jag har letat överallt! och sedan köpte vi chips och dricka till kvällen, sen köpte vi hem mat till stugan och satt ute och åt i den varma solen. När jag vakna idag var pappa redan ute och åkte skidor så jag och mamma började städa och så för vi skulle åka. vi kom iväg vid ett trorja, är inte så säker men men. Vi stannade och åt pizza på vägen hem också, mums! :D bilder från sälen kommer!

Nu är jag hemma och har tråk som vanligt, jag funderar på vad jag ska göra på mitt lov. Jag har pratat med mamma oså och vi ska in till örebro och shoppa nån dag i veckan, då kanske vi ska kolla upp lite med navelpiercing också! *hoppas hoppas*! :'D sen ska jag väl umgås med kompisarna också, pyamasparty eller va sa vi? :D haha. men ikväll ska jag kanske vara med therese :)
+att mamma och pappa har pratat om att åka till t.ex. london och shoppa med mig!! *ÖVERLYCKLIG*! :'DDD


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snyggsessis- jag kan följa med o shååååååppa i london , en mycket bra idé tycker jag !!! :DDDD

nu måste jag försöka fixa blåggg :D

<3333333333333333

2009-04-14 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0