Tråkig fixlördag+söndag

Den här helgen har bara varit tråkig... Fast lördag morgon hade en bra start för jag och Elli stack ut och sprang, riktigt bra för min del! Det var nog det ända bra på hela dagen. Resten av dagen gick åt till att hjälpa till och fixa här hemma, jag hade lovat mammaatt göra de så jag fick min navelpiercing. Jaja, söndagen blev nästan likadan, fast utan löprundan med elli. På förmiddagen hjälpte jag mama och pappa med veden och sedan åkte vi till mormor. Där kollade jag på film och pluggade. Jag har musikprov imorgon! Kul liksom, första dagen efter ett lov.. Nu måste jag plugga sista och sen lägga mig! Hoppas ni haft ett bra påsklov, för det har faktiskt jag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0