Tråk skolan är tillbaka igen..

Tänk om man inte behövde gå i skolan, vad skönt det skulle vara!
Skolan började idag och i slutet av dagen hade jag musik prov. Det gick ganska bra, jag svarade på alla frågor utom en som jag kom på sen när jag var klar.. Sedan var det bara en lektion kvar och sedan åkte jag in till tandläkaren i örebro och spännde tandställningen. Den här gången fick jag inte rosa uppe för jag va tvugnen att ha en snodd som satt ihop på nått sätt, så nu har jag bara rosa där nere och grå uppe. (y'

Jag är verkligen i behov av en kille, jag klarar mig inte själv längre. Jag är så jävla desperat så det finns inte! Jag dör snart känns det som, jag är




Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan ha våran begravning tsm om vi inte hittar någon? :) hahahahahahHAHAHAHAHHA

miss you sessis <3

2009-04-21 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0