Taggad inför den stora helgen.

Förlåt för jag uppdaterar min blogg så lite just nu, men ni får stå ut lite till ;)
Jag har sjukt mycket träningsvärk, vi körde gymnastik på idrotten i tisdags och efter det har man knappt kunnat lyft en bok haha. och så igår hade vi skol-idrott och sen innebandy som a-tid, efter de åkte jag till farfar och spela innebandy hela tiden tills träningen började. När jag kom hem på kvällen var jag helt slut, det slutade med att jag kolapsade i min säng nästan.
Det är så sjukt jobbigt med folk som är egoister, speciellt i lagsporter. Jag hatar verkligen såna personer!

Nu är jag väldigt taggad inför helgen, då det är Örebrocupen!
På fredagen ska vi åka till våran sovplats (ett dagis i Närkeskil!) på eftermiddagen och laga pasta. Sedan ska vi spela match 21.00 i Örebro universitet. Efter det blir det att åka tillbaka till dagiset och flumma ihjäl oss. På lördagen har vi match 10.15 i brickehallens bollhall, så vi kommer gå upp tidigt och äta frukost tillsammans. På dagen ska vi äta lunch på stan och sedan har vi fri tid att göra något skoj på. Sen är det dags för match igen! 18.30 i Risbergska skolan är det som gäller då.  Efter den matchen är det hemfärd till lilla Nora igen. Men sen på söndagen får alla åka in till örebro igen och spela slutspel 10.15.
Det kommer bli jätte roligt vad jag tror. Tagga örebrocupen och tagga dagis! :DDD

Önska oss lycka till i helgen då? (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey lycka till prinsesssaaaaan!

bra att du skriver vart matcherna är så att jag hittar rätt där uppe! ;))

sakanar diiig!

<3333333333333333

2009-04-04 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0