Shopping på full grad!

Jag hade ställt klockan på alarm vid 9 idag, jag hade bestämmt mig för att göra mamma glad och hjälpa till lite hemma innan hon kom hem oså. Jag bäddade sängen, städade rummet, rensade dammen, krattade ihop löv på gräsmattan och duschade innan hon kom hem kvart i 12. När hon kom hem var jag färdig-duschad så vi åt mat och sedan straxt efter det åkte vi in till örebro. Vi var i örebro i ungefär en och en halv timma innan jag skulle pierca mig. Vi gick runt på stan och shoppa loss lite. när klockan började närma sig 20 i tre började vi gå mot cahara, där jag skulle pierca mig. Mannen som skulle pierca mig kunde göra det direkt där vi kom dit så det var väldigt smidigt. Jag fick först stå upp då han markerade vart han skulle sticka i nålen. sen fick jag sitta ner och titta rätt upp på en david beckham affish i taket. Han sa att han skulle nypa mig och kolla där han sedan skulle sticka i nålen, det stack till lite ungefär som han nypte med naglarna. Sedan frågade han mig om jag villa att han skulle säga till innan han stack in nålen och då svarade jag nej. då sa han bra, för nu är det klart! nu kan du resa dig. Jag blev helt förvånad för när jag kollade vad piercingen där, han hade grundlurat mig, haha! Efter vi betalat gick vi tillbaka till ginatricot och köpte de sista, sen åkte vi hem.

Inköp:
vit tröja
turkos linne
shorts
klänning
jeansleggins
tubkjol
(navelpiercing)

Jag är supernöjd! :)<3

Sen på kvällen åkte jag in till Nora och var med Linn, Tilde och Jossan, sen hade vi pyamasparty och sov hos Tilde. Lyckad kväll/natt tjejer!





Kommentarer
Postat av: jessica

inte för att va elakt men lyckat o skriva de, jah ska ju ta o nu vet jah ju de ;s men fint vare iaf! :)<3

2009-04-18 @ 11:57:04
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: Anonym

herrugud - smaliiiisbarn! oo: skitsnyggt, verkligen! :DD

<3333333333333333333

2009-04-18 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0