Vilken toppenhelg asså.

förlåt för den himla dåliga uppdateringen! :/
örebrocupen blev toppen bra, närmare bäst faktiskt! Vi hade jätte kul tillsammans alla i laget och så spelade vi matcher och kämpade gärnet. Ja det finns inte så mycket att säga, men vi förlorade alla matcher m,en vi kunde lika gärna vunnit alla för de var så himla jämnt. Bilder kommer snart när jag orkar ladda upp dom.

Veckan före påsklovet - Världens plugg vecka?
Serriöst, jag har hur många saker som hellst!
Svenska prov, tekning inlämning, so redovisning, engelska redovisning och inlämning, beeptest m.m. + att tim kom hem igår och mina kusiner med. Imorgon ska jag fira nelly som fyllt förut och clara som ska fylla genom att jag och tim ska åka till lek och buslandet med dom. Jag skulle egentligen åkt med Elli men hon kunde inte sen... :( i helgen åker min familj till sälen fredag till måndag. Jag är sjukt trött och somnar när som hellst, bäst att jag sover.

Puss på den bästa örebrocupen!




världens bästa lag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte säga grattis men det blir kanske fel? xdd

roligt att det ändå gick så bra iaf :)

strunta i skolan o kom till mig nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

<3333333333333333333333

2009-04-07 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0