Just because I´m happy!

Hej allihopa!
jag är jätte glad !!! :DDDD Jag kollade nyss min facebook och det visade sig att jag hade fått en kommentar av Elmo, (en från findland som jag träffa i dominikanska) jag blev glad och undrade vad han skulle säga hihih. Jag hade kommenterat en av hans bilder förut, jag skrev nått som:
Oh, thats a very nice picture! i miss you :)<3

han svarade idag på en av mina bilder:
hey:) det är bara ett vanligt foto:D alla har likadana från utomlands resor.. men du är jättebrun i den här foton!!
det kunde vara jätterolig att ha densamma lov i dominican igen!
jag saknar dig mycket! and sorry my swedish, i tried my best :DD


Han skrev alltså på svenska, jag blev helt förvånad! :'o jag blev jätte glad och hade lust att springa runt huset och skrika, haha :') jag saknar honom och alla som jag träffa på dominikanska så jävla mycket! jag vill inget helldre än att träffa dom allihopa igen!




en bild på Elmo, inte från dominikanska men bara för att ni ska se hur himla lik han är Danny Saucedo! ;'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud så gulligt av honom - att han försökte med svenska o allt :'')

ska vi dra tilkl finland?, danmark?, frankrike?, belgien?, kanada?

:D <3

2009-04-15 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0