Här latar vi oss inte!

Vad kan bli bättre en lördag? Den här lördagen hade egentligen allt om jag tänker efter..
Linn kom hem till mig vid ett nån gång, vi hoppade studsmatta och fikade sen cyklade vi in till nora. När vi kom fram till nora åt linn mat och sedan åkte vi hem. När vi kom hem till mig packade jag sovkläder och stuffs, åt och sedan satt vi i bussen till Nora. Vi lämnade väskorna hos Linn sen cykla vi upp till stan och träffa oscar, vi köpte glass och sedan va han tvungen att gå. Lite pinsamt sådär, jag har inte träffat honom på ganska länge och så visste jag inte vad jag skulle säga oså. Sen satt vi i parken och pratade sen kom maja, issa och tilde. Sen gick vi till gårn och spela gitarr hero tills det stängde. Efter det sa vi hejdå till alla och cykla hem till linn. Där satt vi uppe till tolv och drack alkoholfritt vin och pratade, sedan låg vi i sängen och pratade och flumma lite mer.

Vi vaknade runt nio, tio av att linns mamma väckte oss. Vi kollade på tv och åt frukost sen blev jag hämtad. När jag kom hem ville mamma och pappa hitta på något roligt så vi åkte in till marieberg och shoppade lite kläder, mest till pappa. Jag fick ialla fall med mig en skjorta och en tröja hem.

Jag har förresten slutat med foundation nu, för tre anledningar.
*Det är sol ute,  ta chansen och bli brun i ansiktet!
*Solen hjälper till och tar bort acne. Foundation för man acne av!
*Min foundation är slut...




Bild: Linn tyckte jag såg ut som Jimmey Neutron i håret när jag vakna, lite likt va? ;;


Kommentarer
Postat av: Anonym

hell yeah!, det där med foundationen är detsamma för mig! man känner sig lite fräsch o.. DOMINIKANSK utan den! (YYY) :D

<33

2009-04-28 @ 07:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0