Everything has an end.

Äntligen lov säger jag bara, gud vad jag har längtat! I måndags kom Tim hem:) och kusinerna kom hit också:) Resten av veckan har rullat på, jag gjorde so redovisning i tisdags och så fick jag vg på biologiprovet. I onsdags gjorde jag svenska prov och efter skolan firade jag och min bror mina kusiner - vi åkte till lek och buslandet med dom. Torsdagen ägnades åt lekar i skolan. Vi klädde ut oss, alla i klassen! och sedan fick vi reda på resultaten på våra svenska prov, jag fick 1 poäng från mvg! :)) sen var det lekar hela dagen till halv två då vi slutade. Efter skolan va jag med Linn och Tilde och gjorde tårta, de var meningen att vi skulle ha picknik men solen gick i moln så vi satt på verandan istället.Sedan på kvällen gick jag och linn på karlsängsdisco, tilde stannade hemma.. :/ det var skit lite folk, fett drygt och musiken söööög! sen åkte jag till farfar och farmor och sov där. När jag vaknade nästa morgon var pappa där och vi skulle åka för vi skulle äta påsklunch hos mormor och morfar med kusinerna. Nu har tim åkt hem till mörrum igen :(((((((! jävla dissare :((((
Imorogon åker jag till sälen,hoppas de blir bra:) men kommer inte bli så kul för tim ska inte med,då kommer jag bara så åka längdskit!:((
Planerna inför lovet är inte helt bestämda än, vi får väl hoppas på de bästa av de.

Massa bilder kommer snart.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, tim verkar ju iaf va den som hade roligast - hahha xdd

stackars liten som måste ¨åka själv :/ jag kan fälja med! (a'

saknar dig princesssssssssssssss!

2009-04-11 @ 00:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0