blackouten

När jag kom hem från mormor och gick ut ur bilen så ramla jag ihop och allting blev svart, jag fick rysligt ont i huvudet och det kändes som om det sprängdes, det var så jävla hemskt!!! men efter 10 sekunder var det borta och jag var normal igen, nästan, jag kände mig lite svag bara. nu känns de bättre oså men jag känner mig fortfarande inte 100%. Mamma och jag tror jag har lågt blodtryck för ibland om man reser sig för snabbt kan de bli svart m.m. men jag reste mig inte ens snabbt och så fick jag jätte ont i huvet och ramla ihop till och med? Vi ska kolla upp de med en läkare iaf.

Någon som vet vad det kan bero på? :((


Kommentarer
Postat av: Anonym

om inte JAG vet vad det veror på, så vet nog ingen (a) det beror på en gryyym saknad you know :/ hahah o jag vet bästa sättet att lösa det - träffa mig o anna! :DD

<3333333333333

2009-04-11 @ 00:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0