Talangenträning och innebandy match.

Ja, dagen blev som plannerad! När jag kom in till nora gick jag direkt hem till Tilde, där övade vi till talangen,fika och hade kul. Sen åkte vi med Karin (Hette hon så? iaf Edvins mamma. Edvin är Tildes kusin.) Vi kollade på matchen och hade kul med Andrea och Ida, sen när dt bara var några minuter kvar gick dom. Jag och Tilde kollade klart på matchen och satt kvar ett tag, sen gick vi ut. Vi gick upp till nöjesbutiken och köpte godis, sen gick vi till Ica för att tilde skulle köpa en ny chockladkallender (eftersom hon redan ätit upp sin x'D) fast dt fanns inga där så vi gick tillbaka till idrottshuset. När vi kommer dit och ska gå egenom tjejernas omklädningsrum så öppnade vi dörren och där va massa killar x'D haha vi bah: asså, kan vi gå egenom, vi har en träning där uppe?
då sa nån: Jadå, dt är bara att gå egenom! ;D
hahah så dt gjorde vi. Vi gick fnittrande egenom och såg ca, 5-6 st killar i kalsonger? (aa' hihihihi :D Vi kollade på Tildes gympa träning, tilde kunde inte vara med pga sin fot. Sen kom bussen kl 19.00 och jag åkte hem. (:
Dagen blev niiice ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0