skitdag...

Usch, den här dagen gillade jag verkligen inte :(((
Skolan va väl som väl som vanligt, dryyyyyyygt! Sen va dt träning för talangen med Tilde, vi va lovade att få träna i aulan för Töka, men wtf! då va dt några andra där som skulle ha tiden så vi fick ta den halv 5 istället. Då blev dt att stå utanför karlsäng och prata med några, sen gå till konsum och köpa lite. Sen gick vi tillbaka. Träningen va väl bra och så. Sen ficl vi sjunga en gång med våran gitarrist.
Sen blev dt innebandy träning och usch va trött jag blir... Alla kedjor som vi har, har ju typ spela ihop sig och typ bestämmt att vi ska spela så? och då har dom plockat ihop moa, alice och dessi i en kedja, och sen julia, ida och michaela i den andra. och så är dt bara resten kvar som dom plockar ihop till en kedja lite sådär... Kul för oss att spela så? :(( liksom, räknas som "resten" ? :((( serriöst, dt suger!!!

När jag kom hem blev dt mat, duschen och plugg. Jag har engelska prov imorrn och dt känns verkligen inte som om jag kommer att klara dt. Jag går ju i bästa gruppen eftersom jag böt i slutet av 7an och nu ångrar jag dt... :( jag hinner inte med och dom andra är mycket bättre och snabbtänkare...

Usch, jag vill inte gå till skolan imorrn :(((((((

Puss, din. <3
//F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0